معرفی بهترین جرثقیل های موجود در بازار+ بررسی کاربرد انواع آن

معرفی بهترین جرثقیل های موجود در بازار+ بررسی کاربرد انواع آن

یکی از پرکاربردترین ماشین آلات صنعتی موجود در دنیا قطعا جرثقیل می باشد، شما به کمک این ماشین می توانید از ارتفاع های مختلف اقدام به جا به جایی اشیا کنید؛ کاربرد جرثقیل در سال های اخیر بیشتر از هر زمانی افزایش یافته است، حتی در بخش های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، این ماشین فصل جدیدی از جا به جایی برای وسیله های سنگین را به ارمغان آورده است؛ شما به کمک جرثقیل می توانید بیشتر از هر زمانی در مدت زمان کوتاه تر حمل اشیا را انجام دهید. فرایند کاری جرثقیل به گونه ای است، که از قوانین فیزیکی پیروی می کند؛ به همین علت برای حمل بار در ارتفاع به شدت پیشنهاد می شود. اصول کاری جرثقیل های امروزی بسیار متفاوت می باشد، در واقع حتی اولین مبتکر جرثقیل در تاریخ یونانی ها هستند، شما به کمک این ماشین می توانید جا به جایی را به راحتی و با ایمنی بیشتری دنبال کنید.

بررسی چیستی جرثقیل:

این ماشین بر اساس قوانین فیزیکی طراحی و ساخته شده است، هدف از تولید این ماشین ایجاد بستری ایمن و بدون ریسک برای جا به جایی بارهایی که خارج از توان انسان می باشد؛ طراحی شده است. جرثقیل های جدید و مدرن حتی قابلیت تحمل میزان بار و فشار بیشتری را دارند، در نتیجه امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند، ساز و کار جرثقیل به گونه ای است؛ که اهرم قرقره مانندی وظیفه حمل اشیا را بر عهده می گیرد.

شما به واسطه این ماشین می توانید بعد جدیدی از موفقیت در پروژه های گوناگون را برای خود رقم بزنید. این ماشین به واسطه طناب و قرقره های خاص اقدام به بالا و پایین آوردن اشیا می کند، امکان این که جرثقیل در حین جا به جایی قدرت کافی را از خود نشان ندهد، صفر است.

آشنایی کامل با انواع جرثقیل:

برخلاف تمامی باورها این ماشین در نمونه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود، که هر یک دارای ویژگی های گوناگون و منحصر به فردی هستند؛ تمامی جرثقیل ها بر اساس کارایی به دسته بندی متفاوتی تقسیم می شوند. شما در انتخاب جرثقیل بر اساس نیاز خود باید توجه کافی داشته باشید، تا پس از خرید با مشکل مواجه نشوید؛ نسل جدید جرثقیل های امروزی کاملا منحصر به فرد و پیشرفته هستند. این ماشین ها از امکانات خاصی و ویژه ای برخوردار می باشند، که سایر نمونه های قبلی بدین شکل نیستند؛ از انواع جرثقیل های پرفروش موجود در بازار، که در سال های اخیر حجم قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده اند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

●جرثقیل ثابت:

از انواع جرثقیل های موجود در بازار که دارای محدوده حرکتی کمتری هستند، می توان به جرثقیل ثابت اشاره کرد؛ شما برای خرید این نوع از جرثقیل مستلزم پرداخت هزینه های بسیار زیادی نیستید. این جرثقیل در محدوده پروژه های مرتبط می تواند بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهد، از پرفروش ترین جرثقیل های ثابت می توان به نوع برجی اشاره کرد.

●جرثقیل سقفی:

این نوع از جرثقیل برای جا به جایی حرفه ای و بدون ریسک انواع اشیا در وزن های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، این جرثقیل بیشترین میزان از قدرت را در موقعیت های مختلف می تواند از خود نشان دهد؛ این جرثقیل باعث صرفه جویی در هزینه های مربوط به انرژی خواهد شد. این ماشین بدون کوچک ترین مهارتی قابل استفاده می باشد، همچنین این جرثقیل با هزینه های کمتر نیز قابل تعمیر است.

●جرثقیل معلق:

از دیگر نمونه های جدید و محبوب موجود در بازار می توان به جرثقیل معلق اشاره کرد، این ماشین بیشتر در بنادر مورد استفاده قرار می گیرد و تحمل هرگونه وزنی را به راحتی دارد، همچنین این نوع از جرثقیل ها معمولا در داخل شناورهای مخصوص نصب می شوند.

●جرثقیل تلسکوپی:

از دیگر جرثقیل های پرفروش بازار نوع تلسکوپی می باشد، که قابلیت دسترسی در ارتفاع های بالاتر را نیز برای کاربر فراهم می کند؛ این جرثقیل در عملیات های اطفای حریق نیز مورد استفاده قرار می گیرد، اگر هدف شما دسترسی به ارتفاع بیشتر است، این محصول را حتما مورد توجه قرار دهید.

جرثقیل دستی: از دیگر جرثقیل های موجود در بازار نوع دستی می باشد، که کاربر با کمی مهارت می تواند دسترسی کافی به امکانات این جرثقیل پیدا کند؛ این جرثقیل با هزینه ای کم قابل خریداری است و همچنین از اصلی ترین امکانات این جرثقیل می توان به کاربرد راحت و آسان آن اشاره کرد. این جرثقیل در حوزه های مختلفی صنعتی و نیمه صنعتی کمک بسیار زیادی به جامعه بشری کرده است، که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

●جرثقیل برقی:

از دیگر جرثقیل های موجود در بازار که کاملا بر اساس تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است و هیچ گونه کم و کاستی ندارد، جرثقیل برقی می باشد، این جرثقیل امکانات پیشرفته ای را برای کاربر به ارمغان می آورد و شما می توانید به بالاترین ارتفاع در نهایت امنیت دسترسی پیدا کنید. این جرثقیل در هر مکانی نهایت ایمنی را برای شما به وجود می آورد و حتی میزان انرژی مصرفی توسط این جرثقیل بسیار محدودتر می باشد.

آشنایی کامل با کاربرد انواع جرثقیل:

از عوامل اصلی محبوبیت انواع جرثقیل می توان به کاربرد گسترده آن در بخش های مختلف اشاره کرد؛ این ماشین صنعتی نهایت کارایی را با کمترین هزینه پرداختی برای کاربر خود به ارمغان می آورد. از مهم ترین کاربردهای انواع جرثقیل می توان به جا به جایی سریع اشیا اشاره کرد، شما برای جا به جایی سریع هرگونه اشیا به کمک جرثقیل به نیروی انسانی احتیاجی ندارید.

شما به راحتی به کمک جرثقیل و فقط تنها یک کاربر حتی سنگین ترین وسیله ها را نیز می توانید جا به جا کنید. عمده کاربر  جرثقیل مرتبط با پروژه های ساختمانی می باشد، شما در پروژه های ساختمانی برای انتقال مصالح به طبقه های بالایی مستلزم بهره گیری از جرثقیل هستید؛ چون نیروی انسانی در حالت عادی توانایی انجام چنین کاری را ندارد. از دیگر کاربردهای انواع جرثقیل می توان به عملیات های امداد و نجات اشاره کرد، سالانه جان بیش از هزاران نفر به کمک جرثقیل های مختلف در عملیات امدادی نجات داده می شود، همچنین شما به کمک جرثقیل می توانید به راحتی فعالیت های تاسیساتی در ارتفاع های بالا را انجام دهید؛ از دیگر کاربردهای جرثقیل می توان به صرفه جویی در عنصر زمان در هر پروژه اشاره کرد. شما با کمترین هزینه در پروژه های گوناگون می توانید فعالیت خود را دنبال کنید.

همچنین هزینه ای که شما برای خرید هر یک از جرثقیل ها پرداخت خواهید کرد؛ بیش از حد زیاد نیست. با کمترین قیمت شما می توانید بهترین نوع جرثقیل را بر اساس نیاز خود سفارش دهید و از خدمات ویژه آن بهره مند شوید.